28 Eylül 2011 Çarşamba

Yoruldum, Susuyorum artık



İki saniye konuşmadan duramayan, devamlı anlatıcak bişeyleri olan
ben yaklaşık iki haftadır tek kelime etmiyorum. Yoruldum çünkü. Ve cezalandırıyorum kendimi. Yaptığım hataların cezasını susarak çekiyorum.

Aslına bakılırsa sabahları zaten çok konuşabilecek bir halde uyanmıyorum. Devamlı bir düşünme hali ve buna bağlı gittikce artan baş ağrısı.

 Uyuyamıyorum hatalarımı düşünmekten ilaç alıp yatıyorum bir haftadır. Bazıları "ne oldu?" diye soruyor. Hayır yansıttığımın aksine adam falan öldürmedim. Sadece küçük ama bir süreliğinede olsa her şeyi değiştiren bir hata.

Düzeltmenin yollarıda var tabi. Ama zaman gerek ve o zamana kadar beklemek, kendi sebep olduğum değişikliklere katlanmak zor geliyor. Gün içinde o kadar çok yıpranıyorum ki, çözüm için yapmam gerekenleri bile yapmaya gücüm kalmıyor. Hem sorulardan hemde hayatımdaki değişiklikler yordu beni susuyorum bende.

Sorulan soruların cevaplarından korktuğum da ,konuşucak gücüm kalmadığında susuyorum ben ve yazıyorum sadece. Şimdilerde onuda pek yapamıyorum ama yapmaya çalışıyorum gerçekten ama yazmaya başladığım anda uçup gidiyor aklımdan geçenler. Yazmak bile zor  geliyor şu sıralar.c

2 yorum:

  1. Merhaba :) Aslında bana göre başlık " Yoruldum, ara veriyorum artık" demek daha hoş olurdu bence. Aslında susmanızın bi bakıma size faydası var diyebilirim fakat kendinizi yıpratmamak şartıyla. Susmak demek içiniz ile konuşmak demek değil midir? O yüzden olup olmadık yere aklınıza türlü türlü şeyler gelir ve bu da baş ağrısına neden olur. Yani lafı fazla uzatmadan diyeceğim o ki kendinizi yıpratmadan, yormadan hareket etmeniz. Umarım anlatabilmişimdir :) Kendinize iyi bakın :)

    YanıtlaSil