10 Eylül 2011 Cumartesi

yaz dedin, yazdım

Bir arkadaşım yaklaşık iki gündür "beni yaz beni yaz" diyerek peşimde geziyor. Hani minicik bişey zaten uzaktan baksam ciddiye almam ama her şey göründüğü gibi olmuyorki: kız tam bir hiper aktif !

Gerçekten korkuyorum yani arada bir tekme tokat girişiyor bazen "gel annem buraya, özledim seni" diye şapur şupur öpüyor. Ne zaman nasıl karşılık vericeğini şaşırıyor insan.

Öpmeye gelirken tokat atıcam o olucak sonunda.

Her neyse özetle şirin görünen ama son derece tehlikeli olan biri kendisi.

Normal biri benden böyle birşey yapmamı isteseydi bu hayli zaman alırdı onu tanımak, gözlemlemek falan işte, ama bu manyak yazıyı bu güne istiyor. Hatta tehtid etti beni "yazmassan keserim" dedi.

El mahkum yazıyorum bende.Daha öncede bahsettiğim gibi biraz hareketli biri ne zaman ne yapıcağı hiç belli olmaz ama genelde hareketleri önceden planlanmışcasına  seri ve can yakıcıdır.

Uzaktan bakıldığında edinilen ilk izlenim çoğu zaman yanıltıcıdır.Siz ilk konuşmanızda karşınızda hanım hanımcık minik bir kız beklerken , Bir kızın bedenine hapsolmuş dolmuş şoförü bulabilirsiniz.

Sonra kendinize " tamam dış görünüş yanıltıcıdır olduğu gibi kabul etmek gerekir" dediğiniz anda karşınızda dünyanın en kibar insanını bulursunuz öylede dengesizdir işte.

Nerden oldu,nasıl oldu bilmiyorum ama bu kız benim annem ilan etmiş kendini. Atsan atılmaz satsan satılmaz bir durumdayım yani. Durup dururken karşıma çıkıyor "annemmm ben geldim kuzumm" gibi aşırıya kaçan davranışlarla sarılıyor.

Ciddi ciddi korkuyorum kendisinden. Bazan sarılırdıktan sonra dönüp yumruk atacakmış gibi bakış atıyor falan.

Neyse çok uzatmamak lazım uzun bir süre aynı ortamda bulunucağız neticede can sağlığımı güvenceye almak isterim.

Sonuç olarak bu minik insan dünyanın en kibar insanı ve en şeker annesidir. 

4 yorum:

  1. O arkadaş umarım muradına ermiştir.

    YanıtlaSil
  2. Ha benim çektiklerin ne oluyor o zaman ? Senin yanında bende per perişan oluyorum.

    YanıtlaSil
  3. Ben kendini kastettim. Bana yazdım demesin kı.

    YanıtlaSil
  4. o zaman ben de ONUN yanında yazmalıydın. Pişmanlık yaşıyorum burda :) tamam haklısın bazen benden çok zarar gördüğün oluyor.

    YanıtlaSil