13 Eylül 2011 Salı

söylemiştim

Daha öncede söylemiştim derslerin yoğunluğu nedeniyle sık sık yazamayacağımı aslında sadece bir gün aksattım ama içime der oldu işte. Bu gün için ikinci bir yazı yazarmıyım bilmiyorum aslında bunu yazmak için bile zor zaman buldum. Buna ramen blog güncel kalsında istiyorum. Eski telefonumu kullanmadığımdan telefonlada yazı gönderemiyeceğim artık yani büyük bir çıkmazdayım.

Hani burası bir derece de diğer blog a yaklaşık iki aydır bir şey yazmıyorum. Kötü hissettim kendimi bundan sonra birde ona yazmam lazım sonra ödevler sınav için tekrar falan filan sıradan basit bir gün olacak ama ben söylemiştim zamanım olmıycak yazamayabilirim demiştim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder