8 Eylül 2011 Perşembe

Neler Öğrendim ?

Bu gün:

Blog yazmak için konu bulamayıp bunun için düşünen bir insanın varlığından haberdar oldum. Dahası bu insan yakınımdaymış. Birde harika şiir yazarmış bunu öğrendim.

Hala neden "mavi kalem" adıyla yazdığımı bilmeyenler varmış. Ben bunu bir blogda yazmıştım ama hangisi olduğu hakkında bir fikrimyok şimdi kimsenin günahını almıyım.
"Hangisi" yerine "hansi" yazabileceğimi öğrendim.


Neredeyse her gün bu bloga "bakalım neler yazmış" düşüncesiyle girip yazıların uzun olduğunu görünce okumaktan var geçebilecek birinin olduğunu fark ettim. Ki bu insanda yakınımdaymış.

Yoğun geçen üç günden sonra az ödev verilen bir akşam kendimi hiçbir işe yaramıyormuş gibi hissedebileceğimi öğrendim.

Bir günde beş yazı yazıp sadece ikisini yayınlayabileceğimi öğrendim.

Ayşe isminin Musa ismi ile karıştırılabiliceğini öğrendim.

Aynı gün hatta aynı saat içinde birbiri ile çelişen iki yazı yazabileceğimi birde utanmadan ikisinide ardarda yayınlayabileceğimi öğrendim (aklımın başıma geldiği bir anda ikisinide sildim)

Sırf saçma sapan konular üstünde fazla durup aile bireylerinin beynınde sıvılaşmaya neden olmıyım diye evdeki bir bilgisayara el koyabileceğimi, ve bir haftadır kimsenin bilgisayarın yokluğunu fark etmediğini öğrendim.


Ben blog yazarken telefon çalması üzerine farklı bir odaya geçtiğimde, kendine ütü yapıyormuş süsü veren annemin hangi konularda yazdığımı öğrenmek amacıyla hiç üşenmeden bilgisayarın yanına kadar gelebileceğini öğrendim.

Dersler başladığında bırak telefonla zaman geçirmeyi yorgunlukdan telefonumu almadan evden çıkabileceğimi öğrendim.

Metroda ödev yapılabileceğini ve ödevde yapamadığı soruları telefonla bana sorabilecek arkadaşlarımın olduğunu öğrendim.

miniminnacık bir düğmenin ne işe yaradığını bilmeyip ona basıncas düğmenin işlevinin bilgisayarı beklemeye almak olduğunu öğrendim.

Dün saat 23.30 da uyuyunca sabah 07.15 de kalkamadığımı öğrenmiştim.

Yarında bunu iyice pekiştirmiş olmak istemediğimden uyumam gerektiğini düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder