17 Eylül 2011 Cumartesi

KURTULDUM

Şükürler olsun bir kuaför macerasının daha sonuna geldik. Beklediğim kadar berbat geçmedi ama tam bir felaketdi. Her zamankinin aksine tıklım tıklım dolu değildi neredeyse bir tek biz vardık ve adam benimle konuşmadı! evet konuşmadı! hatta kulak zarlarımı zorlayacak bir şekilde saçma sapan bir müzikle sadece işini yaptı.

Ama yan koltukta çalışan adam o kadar çok konuştu ki beynimin aktığını hissettim o an. Bir an benimlede konuşmaya çalıştı ama ben pek oaralı olmayınca o da pek yüzüme bakmadı zaten.

Benim saçımla uğraşan adama bir süre derin bir hayranlık duydum konuşmayan tek kuaför olduğu için ama tüm umutlarım son anda toz oldu. Adam ısrarla "fön çekelim" diyor ben de ısrarla " gerek yok hiç uğraşmayın" diyorum. Ama adam ısrarcı bir beş dakika aralıksız "fön çekelim" dedikten sonra yaptı istediğini.

Bende inadına çıkışda saçlarımı bağladım.
Neyseki bitti de kurtuldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder