8 Eylül 2011 Perşembe

Kim bu Musa ?. Nerede benim Ayşem?

Daha önce okuduğum ve beğendiğim bir blog geldi aklıma. Nerden gördüğümüde hatırlamayınca google- bloglardan arıyım dedim adı ayşe'nin minik beyniydi sanırım. Ben  ayşenın minik beyni diye aradım önce ama google ısrarla soruyor: bunumu demek istediniz: musa'nın minik beyni. Tamam bazen faydalı olabiliyor bu" bunu mu demek istediniz?" kısmı ama Ayşeyle Musayı karıştıra bilicek bir insanda değilim hani.
Tamam dedim "ayşenin minik beyni- googlespot" diye aradım çünkü blog googlespot ile oluşturulmuştu ama ne oldu? bu sefer de musanın minik beyni-googlespot mu demek istediniz diyor! hayır aradığımıda bulamıyorum bu arada zaten. Merak ettim birden bu musa'nın kim  olduğunu. Açtım baktım bir iki sayfaya büyük selcuklu devleti'nin yükselişi çıkıyor bir sayfada karşıma bir diğerinde hz.musa. Birde ebu musa varmış.
her şey iyi güzelde nerde benim ayşe'm? Minik beyni olan bir Musa mı var? Dahası ben Musa ismini "minik beyin" kelimeleriyle birlikte arayınca neden karşıma düşünürler hz. Musa falan çıkıyor?
Allah aşkına kim bu Musa?
Dahada önemlisi nerde benim Ayşem?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder