11 Eylül 2011 Pazar

en sevilen

İnsanın " en" leri vardır hayatda: en sevdiği film, en sevdiğ kalem, en sevdiği kitap ve en sevdiği yemek gibi.
Benim hayatımdaysa bazen var bu  "en"ler.

Nedenini nasıl açıklayabilirim bilmiyorum.

Ama şunu deneyebilirim.

Şimdi kendininizi bir bşlukda hayal edin. sağınızda solunuzda hiç bir şey yok sadece siz varsınız ve hayatınızdaki her "en" bir tuğla. Zaman geçtikce etrafınıza tuğlalar koymaya ve kendinize duvarlar örmeye başlıyorsunuz.

Ben o tuğlalar arasında kalınca nefes alamıyorum ama boşlukda kalıncada üşüyorum.

Bu en ler ne derece gereklidir hayatda, gerekli olsa bile onlardan duvarlar örmek doğrumudur?

Nebiliyim?, hiç bilmiyorum.

İnsanın kesin sınırları olmamalı hayatda çünkü o sınırları aşınca doğru olmayanı yaptığını sanıp kendini büyük bir boşlukda buluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder