17 Eylül 2011 Cumartesi

biliyorum

Biliyorum bir çoğunuz yeni bir yazı var mı diye bakıyor ama aradığını bulamıyor. Daha öncesi için mazeretim vardı dersler falan filan. Şimdi içinse bir mazeretim yok elimden geldiğince yazmaya çalışıcam pek iyi değilim şu sıralar.

Uzın zamandır aklımda bu blog için bir mail adresi almak vardı ve sonunda bunu yaptım. Artık bana ulaşılmasını sağlayan bir mail adresim var kalemmavi@gmail.com  bana bu adres aracılığıyla ulaşabilirsiniz ki ben ulaşmanızı çok isterim. Birde on bir izleyisim olmuş.Beni İçinde bulunduğum saçma sapan pskolojik durumdan  kurtaran çok ama çok güzel bir hadise bu.

Bu artık daha fazla kişiye ulaşa bildiğim anlamına geliyor ve benimde en çok istediğim şeylerden biri zaten.
Hazır okul yada dersane yokken daha uzun yazmak isterdim ama kolumdan tutup zorla kuaföre sürüklüyorlar beni. Sevmiyorum işte o ortamı. Adam sadece işini yapsa lafım yok ama konuştukca konuşuyor. Susmuyor bir türlü. Bide "kuyor musun ?" diye soruyor. Allah aşkına göz var nizam var arkadaşım benim yaşımda olupda okumayan varmı?

Bir düşün ne olur. Tamam muhabbet kurmak, devamlı müşteriler edinmek istiyorsun ama aradığın ben değilim! hem o konuşmalarda hoşlanmam hemde bir gittiğim yere birdaha gitmem zaten.
Ama yok. Konuşuyorlar da konuşuyorlar sadece benimle de değil aynı zamanda başka müşterilerede laf yetiştiriyorlar aarada derede.

Ama en tahamül edemedim şey beni yarısı bitmiş yarısı bitmemiş saçma sapan bir saçla o koltukta bırakıp telefonla konuşmaya gitmesi işte o an çıldırıyorum.

Neyse  başka çarem yok gitmeliyim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder