14 Eylül 2011 Çarşamba

Beynimin uyuştuğunu hissediyorum, Başım dönüyor evet biliyorum iyi değilim ben

Evet evet biliyorum içinde bulunduğum koşullar ve durumda blog yazmam hatta bilgisayarın beş metre yakınından geçmem bile yanlış ama, dayanamadım işte. Hem keyfinden yazan biride değilim. Kendimi iyi hissetmediğim zamanlarda yazarım ben.

Ve şimdi düşünüyorum. Soruyorum kendime "nasıl yaptın bunu?" "Nasıl böyle bir hata yaptın?" kafamın içinde dönüp duruyor bu soru.Düşünüyorum düşünüyorum ama her şey çok anlamsız geliyor herşey yavaş yavaş değerini yitiriyor gözümde. Her eşya, her insan hepsinden, herşeyden nefret ediyorum şu an.

Sinirlerim bozuk bir ağlıyorum bir gülüyorum. Nedeni aşikar ama kendime bile söylemekten korkuyorum işte. Eve gitmek istemiyorum, birilerine neler olduğunu anlatmak okadar zor geliyorki en çok güvendiğim insanın karşısında bile tek laf edemiyorum.

Ağlıyorum sadece durmadan ağlıyorum.

Birilerinin yanında olmaktan daha zor geliyor ama yanlızlık.Hep aynı soruları soruyorum kendime.Hep kızıyorum.Beynimin uyuştuğunu hissediyorum, Başım dönüyor.

evet biliyorum iyi değilim ben. Bitsin istiyorum. Yaşamak öyle zor geliyor ki. Ama bitirmektende korkuyorum.

Evet biliyorum, iyi değilim ben...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder