27 Ağustos 2011 Cumartesi

Yenilikler

Ailemin blog yazdığımı öğrenmesiyle bana garip gelen bazı yeni davranışlara maruz kalmaya başladım.
Mesela:çok konuştuğum anlarda elime bilgisayarı verip "sen yazı yazmıycak mıydın?" gibi antipatik ama bir o kadarda hoşuma giden tavırlar sergiliyorlar.

Arada bir "ne yazıyorsan bizde okuyalım?" diyip ısrarla rumuzumu öğrenmek istiyorlar ama pek sürmüyor bu merakları hem benimle aynı rumuza sahip çok fazla insan olduğundan rahatım bu konuda.

Birde bu işi bir gelir kaynağına çevirme uğraşı içindeler, daha önceki bloglarımda denedim bunu çeşitli reklamlar aldım falan filan işte. Ama zamanla para kazanmak için yazmaya başladım ve bu durum hoşuma gitmediği işin pek sıcak bakmıyorum bu uğraşlarına.

Bunun yanında anlaşabildiğim ve zihnimde yeni fikirler oluşturan bloggerlarla tanıştım, devamlı takip ettiğim bloglar oldu.

Hayatımı değiştirmedi tabi ama hoş yenilikler kazandırdı ona

.Önceki blogumu paylaşmak istemediğim için bu  bloğu açmıştım. Bu blogu da  Öğrenmek isteyen karabağlarımın sayısı artarsa bir blog daha açmayı düşünüyorum "Ailemi çok seviyorum!" başlıklı yazılar falan yazarım artık oraya da.

Düşününce, eğlenceli olabilir aslında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder