15 Ağustos 2011 Pazartesi

bu sefer

sabah sabah yataktan kalkıp ekrana bön bön bakmak ve dakika başı esnediğinden yazdığın her kelimeyi kontrol etmek pek hoş birşey değilmiş şu an anladım.(kontrolerime ramen yanlış yazdığım birşey varsa özür dilerim) düşünüyorum,düşünüyorum ama aklıma bişey gelmiyor hani arada bir duraksar ya insan onun gibi bir şey herhelde. Oysa dün ne kadar çok şey vardı aklımda yazıcak,bi kaçı çok karışık olduğundan düzene sokamadım düşüncelerimi diğerleriyse tamamen silindi zihninde onlara dair tek bildiğim yine o yolda aklıma gelmiş olmaları çoğu yazımız aklıma geldiği küçük esnaflar ve ağaçlarla dolu o muhteşem yolda, ne varki yol bitince büyüsüde sona eriyor birden bire. On düşünce varsa aklımda o yolda yürürken bittiğindende bire iniyor onlar.Neyse bu seferlikde böyle oldu işte. Benden beklenen bumuydu bilmiyorum. Benden birşey bekleniyor mu? onu bile bilmiyorum ama sadece benden bekleneni verseydim "ben" olmazdım galiba.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder