19 Ağustos 2011 Cuma

bazıları

Çok büyük konuşmak istemiyorum aslında ama şu sıralar en çok sinirimi bozan şeylerden biri yazmayı bilmeden yazanlar.Çağımız itibariyle sosyal paylaşım sitelerinin sayısı oldukca fazla ve insanlar artık bunu aşırıya kaçırmış durumda ben şurdayım burdayım yazanlara pek karşı değilim o için kullanıyorsa kullansın hiç sorun değil ama bazıları var ki çok boş konuşuyor, birde üstüne anlatım bozukluğu yapıyorlar, düzgün cümle kuramıyorlar  "g" yerine "q" kullananlar falan.. gercekten okumaktan soğuyorum o anda. Savunmaları da var tabi -orası sanal bir alem ve biz onlara karışamayız-
Aslında biraz da farkındalık yaratıyorlar:kimin ne olduğunu anlamamızı kolaylaştırıyor.
Biliyorum şimdide yazıklarına göre insanlara değer biçen biri konumundayım birilerinin gözünde ama

1- onlarda aynı şeyi yapıyor.
2-o yazıları yazanları tanıyorum kimin neyi yazarken ne kastetmek istediğini,yada normalde ne olduğunu da biliyorum ama genelde(HERKES DEĞİL) boş yazanlar boş insanlardır ben böyle düşünüyorum

not: son zamanlarda yazıları "benim görüşüm, ben böyle düşünüyorum" demeden bitirince sert eleştirilere maruz kalıyorum, sanki çok ciddi şeyler yazıyormuşum gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder