14 Temmuz 2011 Perşembe

yine, yeniden

neden bunaldım neden bu kadar kötü oldum bu tatilde bilmiyorum ama gerçekten dayanılmaz gelmeye başladı.Yakında izdivaç izleyip yemek yapmaya başlayacağımdan korkar oldum.Tek istediğim şu yeni eğtim öğretim yilının biran önce başlaması.İstediğin kadar arkadaşlarınla buluş, istediğin kadar dışarı çık. Yinede bunalıyosun yada bunalıyorum ben. Çünkü er yada geç akşam oluyor yanlız kalıyorsun ve geriye dönüp gün boyunca yaptıklarını düşününce kocaman bir boşluk çıkıyor karşına.Okullar varken yoruluyorum doğru. Ama tatilde olmak daha da yoruyor beni gün voyunca işe yarar birşey yapmamış olmak,öylesine zaman öldürmek yorucu.sıkıldım,bunaldım hersene aynı şeyi yaşamaktan yine,yeniden bunaldım.Yılın en güzel zamanında : yaz da bunaldım ben.Bitmesini istiyomuyum onu bile bilmiyorum
               
                                                                                                                           MAVİ KALEM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder