15 Temmuz 2011 Cuma

umut

umut: hepimizin içinde olması gerken ve malesef zaman zaman kaybettiğimiz küçük bir ışık demeti sanırım. Ve ben kaybettim onu. Güzel günler her zamankinden daha uzak şimdi. Çünkü yaptığım yanlışları farkettim büyük yanlışları , üzdüğüm insanları. Sonra kendimi sevmeyi düşündüm,kendiğimi olduğum gibi kabullenmeyi.Bir ben aradım sevecek. Bulamadım ama. Her gün başka biri olan biri için "bu benim" diyebilmek kadar güç bir şey yoktur herhalde.Dışardan baktım kendime ve düşündüm bu kişiye hediye alıcak olsam ne alırdım? zor bir soruydu aslında vitrinde gördüğü ve hiç beğenmediğ birşeyi iki gün sonra çok beğene biliyordu çünkü bu kişi. elimde olsa hep dışardan bakardım  bu kişiye. Ama kabullenicek,sevicek bir ben olmamasına karşın sevmeye karar verdim kendimi. Her faklı "ben" i farklı olduğu için sevmeye karar verdim. Güzel günler uzaktaysa bu günleri güzelleştirmeye karar verdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder