19 Temmuz 2011 Salı

Hayranlık mı? hayır!

Hiç karşılaşmadığın, dokunmadığın, gerçekten ne düşündüğünü bilmediğin ve bunlara ramen kendini yakın hissettiğin oldu mu birilerine ? Sırf "o" yazdı diye okumadan güzel dediğin bir şiir yada ? ben de olmaz diyordum başta, bu ne saçmalık diyordum ama ses etkileyebiliyormuş insanı. Anlatırlar ya 1990'larda radyo programcılarının sesine aşık olunurmuş. Aşk değil benimki. Hayranlık hiç değil! neden bilmiyorum ama " hayran" kelimesi çok soğuk, yapmacık geliyor bana sanatçıyla yada hayran olunan o kiş kimse işte, onunla hayran olan kişi arasına aşılması zor bir uzaklık giriyor. Kimsenin hayranı olmadım bu güne kadar ve hayranlık yerine arkadaşlık dedim bunun ismine. Tanımadığın arkadaşların olması iyi geliyor çünkü, uzaktan canını acıtamıyorlar çünkü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder