27 Temmuz 2011 Çarşamba

Büyük şehir

Büyük şehirde yıllar geçirdikten sonra, sessiz sakin bir yerlerde birkaç hafta geçirmek o yeri  daha da kıymetlendirse de bu "ben burda yaşamalıyım" hevesi pek sürmüyor ne yazıkki. Tamam sessiz sakin. ama sosyalleşmek istiyor insan, kalabalığı bile özlüyor bir zaman sonraTam anlamıyla bunu yaşıyorum sanırım bir yıl boyunca hevesle beklediğim dahası ihtiyacım olan bu tatil daha ilk günden sıkıcı gelmeye başlladı.Yaygın bir tatil anlayışı vardır ülkkemizde, tatil:deniz,kum güneştir, bir zaman ben de bu tatil çercevesinde harcadım günlerimi,sonra çok daha fazlasını buldum. öğrendim ki: tatil bulunduğu yerden uzaklaşma isteğiymiş insanın ve yaşadığın yerde mutluysan tatilin tanımı değişiyormuş zihninde. Yazdığın iki satırlık yazı tatil oluveriyormuş birden bire. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder